Suzuki SV650 Riders Forum banner
15,861 - 15,880 of 15,883 Posts
Moim wakacyjnym projektem była instalacja ukrytego zestawu podgrzewanych manetek. Naprawdę nie lubię nieporęcznego wyglądu systemów sterowania, takich jak Oxford. Manetki Koso wyglądają dobrze, ale ze wszystkim zintegrowanym masz teraz naprawdę drogi element zużycia. Kupiłem więc zestaw elementów grzejnych do manetek i tani kontroler PWM i podłączyłem coś niestandardowego.
Bezpiecznik zasila obwód, gdy motocykl jest włączony, a kontroler PWM ma pokrętło sterowania, wyłączone->100%, przy czym wyłączone jest pozycją „wyłączone”. Zainstaluj manetki do wyboru, w moim przypadku zestaw manetek za 20 dolarów z lokalnego sklepu i mam kontrolowane ciepło w czystym, ukrytym opakowaniu.
Kontroler jest łatwo dostępny, ale dobrze ukryty przed wzrokiem tutaj. Jest to prosty obwód ściemniacza LED 12 V 5 A, który wykorzystuje modulację szerokości impulsu (PWM) do sterowania intensywnością LED lub w moim przypadku cykli zasilania elementów grzejnych w celu kontrolowania poziomu ciepła zamiast używania rezystorów lub reostatów. Elementy pobierają maksymalnie 3,6 A, więc wciąż jest dużo miejsca w systemie.
Użyłem rozprężnego materiału w oplocie drucianym, aby utrzymać porządek w przewodach, ale nadal umożliwić ruch na przepustnicy, jak widać tutaj. Użyłem tego, aby chronić cały odcinek przewodu, ale nadal lutowałem i termokurczliwie wszystkie połączenia.
Elementy grzejne kosztowały 20 $, 50' materiału na tuleje kosztowało 9 $, kontroler PWM kosztował 5 $, wodoodporny przekaźnik i różne złącza kosztowały 12 $. Dodaj 20 $ za manetki, a projekt kosztował poniżej 70 $ i wygląda czyściej niż wszystko, co udało mi się znaleźć w zestawie.
 
14" SS Delkevic slip on. Podoba mi się wygląd i z przegrodą jest tylko trochę głośniejszy niż fabryczny, z ładnym, głębokim tonem. Myślałem o 18", ale na zdjęciach wyglądał trochę za długo i po usłyszeniu tego, nie sądzę, żeby dodatkowa długość była potrzebna. Szczerze mówiąc, nie rozumiem, dlaczego tłumik dużej marki musi kosztować tyle, ile kosztuje. Tak, dopasowanie i wykończenie mogą być nieco lepsze, ale styl powinien liczyć się w umiarkowanym wzroście ceny, a nie 2 do 3 razy. Myślę, że to po prostu kwestia luksusu. Producenci OEM dostają setki za plastikowe elementy, które prawdopodobnie kosztują ich 10.
 
Myślałem o zrobieniu czegoś takiego, ale skończyło się na tym.Podgrzewane uchwyty motocyklowe, uniwersalna 1 para 7/8 cala motocykl ATV podgrzewacze dłoni elektryczne gorące podgrzewane ciepłe uchwyty dłoni Podgrzewacze kierownicy Podgrzewane uchwyty dłoni ATV Podgrzewane uchwyty motocyklowe, uniwersalna 1 para 7/8 cala motocykl ATV podgrzewacze dłoni elektryczne gorące podgrzewane ciepłe uchwyty dłoni Podgrzewacze kierownicy Podgrzewane uchwyty dłoni ATV, Uchwyty - Amazon CanadaIstnieją te same uchwyty pod różnymi sprzedawcami/markami i dostałem swoje za 20.Rozgrzewa się naprawdę mocno. Istnieje film porównawczy na YouTube, w którym opisano go jako gorący jak Oxford i szybko osiąga temperaturę.Jeździłem może 5 razy i były doskonałe. Tani chiński element sprawił, że martwiłem się o trwałość, ale jeśli się zepsują, stracę tylko 20 dolarów.Wysłane z mojego SM-G930W8 za pomocą Tapatalk
 
Z powodu dystansu społecznego wyciągnąłem swój SV spod ganku.
Zaparkowałem go, gdy rury widelca zaczęły przeciekać prawie 4 lata temu. 2 lata temu przebudowałem je z wewnętrznymi elementami i rurami CBR600 F3, ale potem wtrąciło się życie. Bateria litowa, którą kupiłem 5 lat temu, wciąż działa jak nowa.

Nowe opony (pęknięcia), nowy eliminator błotnika (stary nie miał oświetlenia tablicy rejestracyjnej, a kierunkowskazy nie przeszły przeglądu), nowy reflektor LED ze zintegrowanymi kierunkowskazami/DRL. Świeży płyn chłodniczy, olej, filtr i filtr powietrza. Przeoilingowany łańcuch.

Mój kręgosłup nie mógł już wytrzymać długich przejażdżek, więc nowe, używane siedzenia Corbin, zamieniłem z powrotem z clip-on na kierownicę z podwyższeniami, dodałem szybę F-16.

Następnym krokiem jest obniżenie podnóżków i usunięcie gigantycznych przednich oryginalnych kierunkowskazów, aby zastąpić je płaskimi, teraz, gdy w reflektorze są kierunkowskazy. Prawie gotowy na 400-milowe dni, które mój partner chce zrobić tego lata... Muszę wrócić do formy!
O tak, i muszę wymienić ten 11-letni kask HJC
 
Przy całym dystansie społecznym wyciągnąłem mojego SV spod ganku.
Zaparkowałem go, gdy rury widelca zaczęły przeciekać prawie 4 lata temu. 2 lata temu przebudowałem je z wewnętrznymi elementami i rurami CBR600 F3, ale potem życie wkroczyło w drogę. Bateria litowa, którą kupiłem 5 lat temu, wciąż działa jak nowa.

Nowe opony (pękanie), nowy eliminator błotnika (stary nie miał światła tablicy rejestracyjnej, a kierunkowskazy nie przeszły przeglądu), nowy reflektor LED ze zintegrowanymi kierunkowskazami/DRL. Świeży płyn chłodniczy, olej, filtr i filtr powietrza. Przeoilingowany łańcuch.

Mój kręgosłup nie mógł już wytrzymać długich przejażdżek, więc nowe-używane siedzenia Corbin, zamieniłem z powrotem z clip-on na kierownicę z podwyższeniami, dodałem przednią szybę F-16.

Następnym krokiem jest obniżenie podnóżków i usunięcie gigantycznych przednich sygnałów seryjnych, aby zastąpić je płaskimi, teraz, gdy w reflektorze są sygnały. Prawie gotowy na 400-milowe dni, które mój partner chce zrobić tego lata... Muszę wrócić do wprawy!
O tak, i muszę wymienić ten 11-letni kask HJC
Potrzebujesz obniżonych podnóżków? Mam parę, którą usunąłem (ciągle ciągnąłem te głupie rzeczy). Masz jakieś szczegóły dotyczące elementów wewnętrznych F3? Słyszałem o zamianie, interesuje mnie...
 
Założyłem modulator reflektora i inteligentną jednostkę TRE, a potem przejechałem 90 mil po wsi. Dobra terapia. Pogoda w końcu się ociepla tutaj w górach stanu Arizona i nawet w poniedziałek widziałem więcej motocykli na drodze niż samochodów, gdy tylko wyjechałem z miasta.
 
Pomyślałem więc, że dobrym pomysłem byłoby odbudowanie zacisków w motocyklu wyścigowym Southwest Bicycle / Absolute Sixpack.com SV650, ponieważ nie było to robione od czasu, gdy kupiłem motocykl 7 lat temu. Jak w większości rzeczy, które robię, kiedy już zacznę, mam tendencję do robienia wszystkiego do końca, więc skontaktowałem się z firmą Braketech w sprawie ich fajnych, szybko cofających się tłoków zacisków, ale powiedzieli, że nie mają żadnych do SV 2. generacji i czy mógłbym przesłać im wymiary na wypadek, gdyby pasowały jakieś inne tłoki. Zrobiłem to i zasugerowali, żebym kupił nowsze 4-tłokowe zaciski. Nie wykluczam tego, ale w międzyczasie po prostu wypoleruję te tłoki, które mam, żeby chowały się płynniej. Potem pomyślałem, że skoro już je rozebrałem, pomaluję je na fajny kolor! I może przeszlifuję logo, żeby było widać je przez farbę jako szczotkowane aluminium, a następnie nałożę lakier bezbarwny, aby zapobiec utlenianiu. Potem dowiedziałem się, że istnieje coś takiego jak farba do zacisków, która wytrzymuje wysoką temperaturę, więc zacząłem jej szukać. Zawsze kupuję najpierw u lokalnego sprzedawcy, więc poszedłem do 3 sklepów w poszukiwaniu fluorescencyjnej zielonej farby do zacisków. Bez powodzenia. Więc szukałem w Internecie i na Amazon. Bez powodzenia, ale znalazłem farbę do silników, która wytrzymuje jeszcze więcej ciepła niż farba do zacisków, a VHT ma coś o nazwie "grabber green", które świetnie wygląda na ekranie komputera, a nakrętka na puszce wygląda dobrze. Skrupulatnie zakleiłem wszystkie obrobione powierzchnie, gwinty i tak dalej, zawiesiłem bloki zacisków pod sufitem w moim garażu i spryskałem zaciski. Od razu byłem rozczarowany kolorem. Nie jest fluorescencyjny i wcale nie wygląda jak nakrętka. Jest jasnozielony, ale nie "neonowy", którego chciałem. Myślę, że być może gdybym najpierw pomalował je na srebrno, to by się trochę rozjaśniło, ale wciąż nie to flouro-neon, którego chcę. Myślę, że następnym krokiem będzie wizyta w profesjonalnym sklepie z farbami samochodowymi i zlecenie im zmieszania dla mnie niestandardowej puszki. Innym pomysłem, jaki miałem, było przymocowanie magnesów, aby pomóc w cofaniu tłoków, aby w ogóle nie ciągnęły po tarczach. Potem pomyślałem, że mógłbym użyć magnesów do przytrzymywania klocków hamulcowych do tłoków, aby ułatwić wymianę kół, ponieważ tylne klocki szczególnie zawsze przeszkadzają w tarczy, gdy próbuję zamontować koło. Potrzebuję jednej ręki, żeby trzymać koło, drugiej, żeby zarządzać łańcuchem, a trzeciej, żeby prowadzić tarczę między klockami, które się przewracają. Pomysł wziąłem z zacisków rowerowych, które mają magnesy do trzymania klocków na miejscu. Genialne! Więc szukałem magnesów i znalazłem firmę, która sprzedaje okrągłe niklowane magnesy, które można zamówić w określonych średnicach i grubościach. Miałem zamiar umieścić je w tłokach, aby zabezpieczyć klocki hamulcowe i na zewnątrz bloków hamulcowych, aby pomóc w cofaniu klocków z dala od tarcz, aby nie było oporu. Potem pomyślałem, co jeśli magnesy pociągną klocki tak daleko, że będę musiał pompować hamulce, żeby klocki ścisnęły tarczę? Mógłbym wjechać w zakręt 1 z prędkością 135 mil na godzinę i nie mieć hamulców! Z tego powodu pomyślałem, że być może projektanci nie używali magnesów ani sprężyn jak w rowerach z dobrego powodu. Porzuciłem pomysł z cofającym się magnesem, ale wciąż kupuję magnesy do mocowania klocków, aby umieścić je w tłokach, aby ułatwić wymianę kół i mam nadzieję, że spowoduje to mniejszy opór. To robię teraz ze swoim SV. Później napiszę o nowym zbiorniku paliwa i malowaniu.
 
... później pomyślałem, co jeśli magnesy odciągną klocki tak daleko, że będę musiał pompować hamulce, aby klocki ścisnęły tarczę? Mógłbym wjeżdżać w zakręt 1 z prędkością 135 mil na godzinę i nie mieć hamulców! Porzuciłem pomysł z cofającym się magnesem ...
Dokładnie, dobra decyzja. Ludzie czasami widzą ten problem z wygiętymi tarczami. Wypaczenie odpycha tłoki dalej niż normalnie, powodując nadmierny skok dźwigni hamulca, aby uzyskać załączenie. Powodzenia z projektem, brzmi fajnie!
 
Pierwsza runda wyścigów została odwołana, a druga runda jest poważnie zagrożona, więc jak wiele osób, stwierdzam, że mam trochę czasu na pracę nad motocyklem. Zapytałem mój LBS, czy warto stroić motocykl na hamowni, mimo że od ostatniego razu, kiedy to robili 3 lub 4 lata temu, nic się nie zmieniło. Powiedzieli, że dobrym pomysłem byłoby "wyczyszczenie mapowania", więc zgodziłem się na to. ("Mapowanie"? Czy MAP nie oznacza Manifold Absolute Pressure? Dlatego termin "mapowanie" jest bezsensowny, prawda?) W każdym razie okazało się, że PC III, który kupiłem używany od eBay, jak to ujął tuner, "wyzionął ducha". Dawał błędne odczyty i wypadał. Szybko do przodu, teraz mam na jego miejscu zupełnie nowy PC V i strojenie zostało wznowione. Ale był jeszcze jeden problem. Rura przepustnicy ciągnęła tylko około 80% linki. Ścigałem się i kończyłem na podium przez LATA, nie używając nigdy pełnej przepustnicy!. Nie pamiętam dokładnie kiedy (robić notatki) wymieniłem rurę przepustnicy, ponieważ ciągnęła się w wyniku pęknięcia/pęknięcia. Myślę, że kupiłem zamiennik Motion Control aftermarket, myśląc, że jest zasadniczo taki sam jak oryginał. Wiedziałem, że wiele osób lubiło kupować rury R6, które ciągnęły więcej linki szybciej, więc nie musieli tak daleko skręcać przepustnicy, aby uzyskać pełny gaz, ale początkowa przepustnica jest już nerwowa, chciałem bardziej stopniowego wchodzenia i nigdy nie miałem problemu ze skręcaniem przepustnicy do pełna, więc wziąłem standardową rurę SV. Tuner wymienił rurę na rurę Motion Control R6, więc teraz mam 100% gazu, ale będę musiał się do tego przyzwyczaić. Gdybym mógł mieć wszystko, czego chcę, miałbym programowalną przepustnicę by wire, więc mógłbym umieścić krzywą gdziekolwiek bym chciał. Drugim wyborem byłby krzywka przepustnicy, która zaczyna się powoli, aby uzyskać lepszą kontrolę na wyjściu z zakrętu, a następnie przyspiesza do pełnego gazu na prostej. Myślisz: "kogo to obchodzi? miałeś swój motocykl na hamowni, jaki jest wynik?". Oto specyfikacje od wlotu do wydechu: Standardowa skrzynka powietrzna ze snorkelem, filtr powietrza K&N, cieńsza uszczelka głowicy Spears, z deklarowanym stopniem sprężania 12,5:1, gniazda zaworów szlifowane pod 3 kątami i pełny układ wydechowy ze stali nierdzewnej Leo Vince. Wszystko inne jest standardowe. Maksymalna RWHP wynosi 72 przy 9500 obr./min. Zaczyna spadać po tym. Myślę, że osiągnie 74 KM bez snorkela, ale wtedy nie jest super sport legalny. Kilku facetów, z którymi się ścigam, ma osłonięte cylindry, szlifowane głowice i rozrządy i przypuszczam, że osiągają blisko 80 KM, ale mam błyszczącą nową skrzynię biegów w moim vanie, więc mogę zabrać swój motocykl na wyścigi, kiedy tylko się rozpoczną.
 
Czy potrzebujesz obniżonych podnóżków? Mam parę, którą usunąłem (ciągle obcierałem tymi głupimi rzeczami). Masz jakieś szczegóły dotyczące wnętrzności F3? Słyszałem o zamianie, interesuje mnie to...
Oto wątek dotyczący zamiany F3, który śledziłem: Konwersja widelców SV na wkład za pomocą widelców F3
Bardzo zadowolony z tego. Całkowity wydatek wyniósł około 220 dolarów, wliczając w to używane widelce f3/sprężyny/nowy olej/nowe uszczelki/itp.

Dostałem zestaw regulowanych płyt svrp do podnóżków, zobaczę, czy zapewnią mi wystarczającą regulację. Kusi mnie, żeby kupić tylne zestawy K3, aby zastąpić moje K7, co przesunęłoby podnóżki do przodu i w dół o dobry kawałek. Jakie masz podnóżki? Może będę zainteresowany w zależności od tego, jak działają płyty.
 
15,861 - 15,880 of 15,883 Posts