Suzuki SV650 Riders Forum banner
10,361 - 10,380 of 15,883 Posts
@ Jem podstawowe produkty: Zamontowałem podnóżki Buell w zeszłym roku. Pozycja jest o wiele wygodniejsza, ale potrzeba trochę czasu, żeby przyzwyczaić się do tego, że stopy są trzymane trochę dalej. Jestem prawie pewien, że bardzo szybko zeskrobiesz te czujniki podnóżków, jeśli ich nie usuniesz.
Czy to jest bezpośrednie przykręcenie? Wygląda na to, że oddala stopę od roweru? Kilka cali?
 
Duża różnica polega na tym, że obniżają pozycję stóp. Dzięki temu jest wygodniej dla wyższych kierowców.
 
Czy to jest bezpośrednie przykręcenie?

Wygląda na to, że oddala stopę od roweru? Kilka cali?
Nie jest to bezpośrednie przykręcenie. Potrzebują trochę dopasowania, aby pasowały.

Dziś w końcu zabrałem się za montaż moich Conti RA2 i nowych kątowych trzpieni zaworów. Zajęło mi to około półtorej godziny od początku do końca, przód i tył. Belka No-Mar naprawdę dobrze się sprawdza! Nie tęskniłem nawet za moimi łyżkami do opon, użyłem nawet mojej nowej wyważarki statycznej!
 
Wymieniłem przednie klocki hamulcowe na OEM Tokico HH. Okazało się, że to łatwiejsza robota niż myślałem. Ale "stare" były dobre jeszcze na kilka tysięcy mil. Miały przejechane ~27 000 mil.

Dokręciłem wszystkie śruby i nakrętki
Wyczyściłem i nasmarowałem łańcuch woskiem do łańcucha
Umyłem i nawoskowałem wszystkie elementy plastikowe i owiewki
Napompowałem trochę powietrza w opony, 40 PSI tył, 35 przód. Podoba mi się, nie wiem dlaczego.

Przygotowuję się na przejażdżkę kilkuset mil w ten weekend z innymi motocyklistami! I 1-2 SV!!
 
Wczoraj wymieniłem zużyte opony Dunlop na moje Power Pures. Zdemontowałem reflektor i ponownie zainstalowałem amortyzator skrętu GSXR. Zdemontowałem tablicę rejestracyjną i wyciągnąłem wszystkie wtyczki i bezpieczniki oświetlenia. Spuściłem i przepłukałem układ chłodzenia i napełniłem go wodą i WaterWetter. Następnie i wreszcie zakleiłem światło tylne. Jest gotowa na PBIR jutro!!
 
Skończyłem to dla mojego SV, czas przymocować do niego moją dziewczynę i zawieźć ją do Utah

Image
Myślisz, że masz wystarczająco dużo pasków i punktów mocowania?

Osobiście polecam kupno klinu do kół HF za 25 $ i wrzucenie go z przodu. Znacznie ułatwia załadunek. Wrzuć motocykl do klina i możesz puścić, podczas gdy go mocujesz.

http://www.harborfreight.com/motorcycle-wheel-chock-96349.html

Kupony z tyłu każdego magazynu motocyklowego można kupić za 25 $.

Image
 
Dodałem kilka dolnych owiewek i odblaskowe niebieskie paski na koła, które pasują do koloru lakieru. Zrobiłem zdjęcia w moim garażu, więc nie widać tak dobrze szczegółów, ale wygląda świetnie!
 
Jeśli wliczyć w to wczorajszą przejażdżkę, przejechałem kolejne 220+ mil, do Worcester i z powrotem, a następnie do Rindge, NH i z powrotem. Dla tych z Was we wschodnim MA, Rt. 2 - Rt. 225 - Rt. 119 to naprawdę miła przejażdżka. Planuję jutro wymienić olej oraz wyczyścić i nasmarować łańcuch jako nagrodę za całą ciężką pracę.
 
PROBLEM:
Wygląda na to, że nie mogę wystarczająco mocno dokręcić zespołu przepustnicy, aby się nie obracał na kierownicy. Czy ktoś miał ten problem i co zrobiłeś, żeby go naprawić?
 
Załóż zestaw kierownic SM2.

PROBLEM:
Wygląda na to, że nie mogę wystarczająco mocno dokręcić zespołu przepustnicy, aby się nie obracał na kierownicy. Czy ktoś ma ten problem i co zrobiłeś, aby go naprawić?
Jest to prawdopodobnie spowodowane plastikowym występem, który zwykle siedzi w otworze w kierownicy, aby zapobiec obracaniu się. Masz tak naprawdę dwie opcje, które znam: 1) wywierć otwory w kierownicach SM2, aby występ się tam znajdował, 2) pozbądź się występu i polegaj na tym, jak mocno dokręcisz śrubę. Z mojego doświadczenia wynika, że obie działają wystarczająco dobrze.
 
^ Tak, trochę taśmy wokół drążka przed ponownym założeniem zespołu pomaga go zabezpieczyć po dokręceniu.

Jeździłem też dziś moim SV jakbym go ukradł =)
 
Jest to prawdopodobnie spowodowane plastikowym występem, który zwykle znajduje się w otworze w pręcie, aby zapobiec obracaniu się. Masz tak naprawdę dwie opcje, które znam: 1) wywierć swoje pręty SM2, aby występ się tam znajdował, 2) pozbądź się występu i polegaj na tym, jak mocno dokręcisz śrubę. Z mojego doświadczenia wynika, że oba działają wystarczająco dobrze.
Nie idź drugą drogą. Śruba, jeśli zostanie zbyt mocno dokręcona, może uszkodzić obudowę, a nawet przebić jej górną część. Co gorsza, obudowa będzie się obracać na pręcie. Wywierć pręt dla występu.
 
10,361 - 10,380 of 15,883 Posts