Suzuki SV650 Riders Forum banner

1 - 20 of 74 Posts

·
Registered
Joined
·
278 Posts
Discussion Starter #1
And I ride a 2000, in the midst of an SRAD 750 swap. My bike is old, with over 36k on her, but I lover her. She is my track **** too, and I love it. I am very deeply involved with tuning Saturns. Yes tuning. Not ricing, but tuning. Now that we are clear on that, I need 25 posts to buy more parts :). I was referred by Shawn, or dream36realms. I like the site too. The colors dont hurt my eyes like alot of the white background boards.

I am not a squid. All the Gear, All the Time. For the New Mexico guys, I participate in the SMRI Sport Bike Track days. You guys may have seen me out there at Sandia. I have yet to ride Arroyo Seca.

I am a college student with too many **** hobbies. lol. I cant think of much else to say. Thanks for accepting me to the community.
 

·
Premium Member
Joined
·
3,378 Posts
Welcome to the site.
 

·
Registered
Joined
·
244 Posts
welcome! just follow thejimdaddy around a bit... he'll teach you how to be a post whore! ;)
 

·
Registered
Joined
·
3,100 Posts
lol, it took you a year to start posting again, lol. Yeah Arthur I been telling you to come on here more often, you will see it aint bad. I will of course be bringing my SVS in your area in the summer or fall depending on when my Ph2 BNCOC starts in bliss. I miss my lil turbo saturn but the SV makes up for that tuning whole in the heart.

here is a good used part site for you
http://www.d2cycles.com/

not sure if they got SRAD stuff I been looking for WAY more diferent stuff myself. I'll hit you up on facebook or YIM later to give you details on current threads if you can't access them.

Now explore the darn site allready ;)
 

·
Registered
Joined
·
278 Posts
Discussion Starter #9
I can see the stuff for sale right now, but I cant post up in the section. Not quite the same system that Sixth Sphere uses, but its essentially the same.

I have also had my bike a year on Sunday (Feb 8). I totally forgot about our lil anniversary. lol. Shawn, let me know when you will be in the area, I would love to go for a ride with you :)
 

·
OberKommandant
Joined
·
6,127 Posts
I can see the stuff for sale right now, but I cant post up in the section. Not quite the same system that Sixth Sphere uses, but its essentially the same.

I have also had my bike a year on Sunday (Feb 8). I totally forgot about our lil anniversary. lol. Shawn, let me know when you will be in the area, I would love to go for a ride with you :)
Have you tried PMing the people with the stuff for sale that you're interested in? Don't know, it might work.
 

·
Registered
Joined
·
3,100 Posts
Or you can come on here more often and respond to topics as well. with the time you been on here you adding some posts wont be too bad, lol.

I aint been posting much on 6S lately, I dont own a car and all the advise I can give is allready in old stickies so meh.
 

·
Registered
Joined
·
3,100 Posts
^^^^^^^^^trust me when I say this, he is escaping the nut house when he comes here. holy crap talk about a crowd full of themselves try hanging with people who boost Saturns WOWWOWO crazies
 

·
Registered
Joined
·
278 Posts
Discussion Starter #15
I decided to add some pics.

This is what the bike looked like when I first brought her home, Feb 8 2008 :)


Here is a cell phone pic of my bike, next to my car, at my college:


A pic of me and the bike during a summer trip. And my buddy's 675 :) As you can see, my paint has gone through some changes since I have had her :)


And here is what she looks like right now :( Soon to ride again tho!
 

·
Registered
Joined
·
278 Posts
Discussion Starter #17
ordering parts right now. Kinda. Actually just looking. Gah, I need my 25 posts. lol. I should be exempt, I have feedback already! lol.
 

·
Registered
Joined
·
3,100 Posts
well, you could comment on this thought. I finally finished buying every part I originally set out to buy during this deployment. Now with about amonth left and 12 hour shifts in front of a computer I am looking at several ideas

1. new swingarm, a r6 or r1 swingarm looks best. will have a 5 spoke like my f3 wheel and Id need to buy a whole new rear setup to make it work meaning the f3 stuff I bought was pointless. Now, I been also thinking of doing the same thing with a GSXR rear. It wont look as good but the rear wheel will have three spokes which will match my gsxr front.

2. random accesories. racing fual cap. billet oil cap.

3. HID's, Id prefer projectors but you already know i aint afraid of flak from using p&p

4. body work. I allready have factory lowers but the look isnt natural. maybe i should get new ones like sharkskins



see now you can comment on what i wrote and get one more post ;)
 

·
Premium Member
Joined
·
3,378 Posts
Did I miss something? What happened to the front end?
 

·
Registered
Joined
·
3,100 Posts
he is in the middle of a gsxr swap. he needs more SRAD parts and that is why he needs access to the f/s portion of the site. he been a member over a year and still has not accumalated the posts needed to access it.

arthur, I seen some SRAD stuff on ebay today not sure if it is what u need though
 
1 - 20 of 74 Posts
Top