Suzuki SV650 Riders Forum banner

1 - 8 of 8 Posts

·
Registered
17 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hello every body.

My name is BRICE, I live in MÂCON in France 400 kilometer in the south of PARIS.
I'am here to talk the english and make some progress.
And because there is a lot of sv modified.

·
Registered
17 Posts
Discussion Starter · #4 ·
Bienvenue!

J'habite a Dieppe, NB... t'a des photos de ta bécane?
Salut en voici quelqu'une

When I have finish the bike, it was like that.
But I have loose a lot of power with the exhaust with two spare pipes. That's why I hav decided to back to basic with a modification of the stock colector.

And now it's like that.

But I'am not K.O. I will have 2 exhaust.

C'est cool, tu vis en France. Qu'est ce qui t'as poussé à venir?

·
Registered
1,702 Posts
Welcome, ride safe. Nice bike but the SV1000 exhaust that high must have made the rear top heavy, cool swing arm mod.

Bonjour, je suis Laurent et je vis en Floride. Je viens de Puechabon ( village du Languedoc)a cote de Montpellier. Ciao

·
Registered
17 Posts
Discussion Starter · #7 ·
Welcome, ride safe. Nice bike but the SV1000 exhaust that high must have made the rear top heavy, cool swing arm mod.

Bonjour, je suis Laurent et je vis en Floride. Je viens de Puechabon ( village du Languedoc)a cote de Montpellier. Ciao
Salut LAURENT, Merci pour tes compliments.
Je connais PUECHABON. On a fait du tourisme avec ma femme là bas. On a même acheté du vin du domaine COSTON!!!

Et alors qu'est ce que tu fais comme travail en FLORIDE?

Tiens ça me fais penser que j'ai acheter une 356 replica en floride y'a quelque année de ça. Et le mec (Laurent Benzaquen) m'a entubé sur les frais de bateau de la voiture (il a jamais payé le transporteur, et donc j'ai du payé un 2ème fois le bateau). !!!

1 - 8 of 8 Posts